Näitä yleisiä ehtoja sovelletaan kaikkiin asiakkaiden internetin välityksellä tekemiin tilauksiin ja niihin liittyvään tuotteiden myyntiin. Nettisuklaa-verkkokauppa on Nelituulia Oy:n omistama verkkokauppa.

1. Sopimuksen syntyminen

Kun asiakas tilaa tuotteita, on hänen ilmoitettava nimensä, osoitteensa, puhelinnumeronsa ja tuotteiden toimitusosoite. Toimitusosoite voi olla myös muu kuin asiakkaan oma osoite.

Sitova kauppasopimus syntyy silloin, kun asiakas on maksanut tilauksen verkkopankissaan tai luottokortilla. Nettisuklaa vahvistaa tilauksen asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen.

Tilaajan tulee olla täysi-ikäinen.

2. Tuotteiden hinnat

Tilaukseen sovelletaan Nettisuklaan Internet-sivulla asiakkaan tilaushetkellä näkyvää tuotteen hintaa. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

3. Maksaminen

Asiakas maksaa tuotteet ja postituskulut tilauksen yhteydessä Checkout Finland Oy:n tarjoaman maksupalvelun avulla (Checkout -palvelun maksuehdot ). Palvelu kattaa seuraavat pankit: Nordea, Osuuspankki, Säästöpankki, POP-Pankki, Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken ja LähiTapiola Pankki. Lisäksi voi maksaa seuraavilla korteilla: Visa, MasterCard ja Visa Electron. Kaikki maksutavat ovat suojattuja.

4. Toimitus

Tuote lähetetään postitse kolmen arkipäivän kuluessa tilauksesta, ellei asiakas ole toivonut lähetyspäiväksi jotakin myöhempää ajankohtaa.

Mikäli tuotteen lähetys viivästyy olennaisesti, asiakkaalla on oikeus perua tilaus. Tällöin Nettisuklaa sitoutuu palauttamaan maksetun kauppahinnan.

5. Tuotteen palautusoikeus

Asiakkaalla on oikeus palauttaa tuote 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Asiakas ilmoittaa peruutuksesta sähköpostitse osoitteeseen myynti@nettisuklaa.fi. Peruutuksen voi tehdä myös verkkokaupastamme tulostettavalla palautuslomakkeella. Peruutusilmoituksesta pitää ilmetä tilausnumero, asiakkaan tilinumero ja palautettavien tuotteiden nimet. Nelituulia Oy palauttaa asiakkaan tilille asiakkaan maksaman hinnan lisättynä palautuksesta aiheutuneilla postituskuluilla. Tuote tulee palauttaa viipymättä osoitteeseen Nelituulia Oy, Lummintie 3, 90460 Oulunsalo.

Palautusoikeutta ei ole tuotteen luonteesta johtuen avatuilla tai muuten myyntikelvottomilla tai käytetyillä tuotteilla.

6. Muut ehdot

Jos tuotteessa on virhe, Nettisuklaalla on oikeus korvata virheellinen tuote vastaavalla virheettömällä tuotteella. Asiakkaalla on oikeus kieltäytyä virheen oikaisusta kuluttajansuojalain 5 luvun 18 § mukaisesti, jos asiakkaalle koituu oleellista haittaa oikaisusta.

Nettisuklaa ei vastaa välillisistä vahingoista, jotka asiakkaalle on mahdollisesti aiheutunut sen johdosta, että tilausta ei ole otettu vastaan tai tuotetta ei ole toimitettu sopimusehtojen mukaisesti. Nettisuklaa vastaa virheellisen tuotteen aiheuttamista välillisistä vahingoista kuluttajansuojalain 5 luvun 20 §:n mukaisissa tapauksissa.

Asiakkaan tulee viipymättä tilauksen saatuaan siirtää tuote suklaalle soveltuvaan säilytystilaan. Sopiva säilytyslämpötila on 15 – 20 °C.

Nettisuklaa ei ole vastuussa kolmansien osapuolten aiheuttamasta vahingosta tai viivästyksestä kuten sääolosuhteet, internetyhteyksien toimimattomuus yms.

Nettisuklaalla on oikeus muuttaa sopimusehtoja ilmoituksetta. Asiakkaan tulee tarkistaa tilauksen yhteydessä verkkokaupan voimassa olevat toimitusehdot.

Mahdolliset erimielisyydet osapuolten välillä pyritään ensijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla. Ratkaisemattomat riita-asiat käsitellään Oulun käräjäoikeudessa.